måndag 20 maj 2013

Snart har 365 dagar gått...

Hej!

Tiden går fort! Nu har jag snart drivit den här bloggen i 365 dagar. Innan dess var det Efwa som drev den ett år och först ut och grundare var Heléne och Erika.

Under detta år har jag fått mycket hjälp från er läsare med tips om mönster och sidor. Jag har hittat fler projekt jag vill sticka och virka än jag någonsin kommer hinna med :-)

Bloggen har även knoppat av sig till Facebook där både mönster och instruktioner läggs upp, fristående från denna blogg.

Nu tycker jag det skulle vara roligt om någon annan vill ta över bloggen och driva den vidare. Ni kan gärna vara flera som delar på uppdraget. 

Jorun, som ni kommer få en närmare presentation av framöver, kommer hålla i mönster på norska. 

Är du intreserad? Hör av dig på mail: 365sakerdukansticka@gmail.com

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar