tisdag 12 juni 2012

Fortsättning!

Nu kommer snart bloggen att komma igång igen. Det är Kicki som ska fortsätta leta gratismönster till er. Som en sista mönsterlänk från mig kommer lite gott till fikat.
Det är fröken Elsa som bjuder på mönstret!
Tack alla för all peppning och tips om var jag kunnat hitta fler gratismönster.
Fortsätt maila till 365sakerdukansticka@gmail.com så kanske Kicki plockar godbitar bland era tips.

Hej hopp alla fina människor! Vi ses kanske någon gång, någonstans.
/Efwa - Medea
medeashem.blogspot.com


3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för din tid här på bloggen.Mycken glädje och mycken inspiration.Ha det så gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Glöm inte att etiketterna här till höger gör att du lätt kan hitta tillbaka till mönster du inte visste att du glömt! =)

      Radera
  2. Om ni vill ha gratis mönster så har jag på min blogg! jag har gjort mönsterna själv och de finns här: http://kreativadagboken.blogg.se/category/virka.html

    SvaraRadera