onsdag 5 februari 2014

2 miljoner besökare är nära nu!

Hej!

Tanken var att jag skulle lägga upp länkar till gratismönster på den här bloggen i 365 dagar.

Då jag inte hittade någon som ville ta över när de 365 dagarna gått så fortsatte jag... 

I mitten på 2013 hoppade Jorun på tåget och vi inledde ett samarbete. Jorun lägger in mängder med fina mönster på norska!

Min plan har varit att avsluta mitt engagemang i denna blogg när antalet besökare nådde 2 miljoner - och nu är det nära! 

Jorun och jag har kommit fram till att vi tillsammans ska försöka hålla liv i bloggen ett tag till. Vi kommer sakna den om ingen vill ta över!

Jag lägger in många mönster på 365 saker du kan sticka eller virka på Facebook.


Är du intresserad av att hoppa på tåget du också? Tveka inte att höra av dig!
365sakerdukansticka@gmail.com

Sidvyer, senaste månaden         61 492
Sidvyer, all historik              1 995 473

//Kicki Strandqvist






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar