lördag 17 mars 2012

Vill du ta över?

Nu har det snart gått ett år sedan jag tog över arbetet med att hitta gratismönster på nätet och dela med mig till er. Det har varit ett spännande år och ömsom lätt och ömsom ett grävande för att hitta mönster som jag tycker är värda att dela med er.
Men när mitt år är till ända vill jag lämna över det till någon annan. Om du känner dig manad, eller ännu hellre om ni är några stycken som vill dela på arbetet med bloggen blir jag jätteglad om du hör av dig till mailen, 365sakerdukansticka@gmail.com

Jag ser fram mot att få mail från just dig!
/Efwa

2 kommentarer:

  1. Varför inte köra samma grejer ett år till eller förra årets? Slår vad om att många skulle uppskatta att få se mönstrena en gång till. Ofta har man något annat på gång och glömmer bort vad som visats.
    Tycker jag i alla fall. Tack för året som varit.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har faktiskt funderat på det. Ska se om jag kan hitta nåt bra system för det bara. Så att det inte blir så mycket jobb med det. Dessutom är det en hel del länkar som måste bytas ut för att de inte funkar.
    Men jag hittar nog på någon lösning. =)

    SvaraRadera